Ice Bar Havnen

Hvor du fra? Hvor du fra? Jeg er fra havnen!! 
Ja vi satt och fikade på det enda öppna cafét här i Gjövik jag och Undret. Det fanns inte så mycket att varken se på eller göra men vi la oss inte ner och dog för den ringa sakens skull. Nej, nej! Undret från Orsa grävde fram ett gäng gamla bilder ur sitt gigantiska telefonbildsarkiv. Och så bluetoothade vi så det slog gnistor om det och kaffet näst intill började sjuda av all telefonstrålning som var i omlopp. 
Denna bilden är från Ice Bar i Köpenhamn("Havnen") där vi gjorde ett besök för ett par år sedan. För er som anser att vi ser lite queer ut kan jag inte gör annat än att hålla med.Och för er som tror att Magnus bär wig kan jag varken bekräfta eller dementera. Så väl känner vi inte varandra, men den har inte fallit av än i alla fall. Så jag kan bara anta att det är the real thing. 
Jag minns även att jag inhandlade en bunt briljanta "isglas" som kom väl till pass i värmen nere i Spanien en tid senare. 

Kommentarer
Postat av: norgejobbare

du har fan match i morron!!!

gå i sang!!!!

jag ska ju fan se den och forvantar mig fan en del av dig!!!!!

javla snyggo!!!!!!!

2009-01-11 @ 01:42:18
Postat av: sacha o micha

DU Laris, vi håller våra tummar och tår för dig i VM. dessutom kan vi känna att vi introducerat dig på min blogg, för en bredare läsarkrets. Hoppas du trivs och det går bra i Pölseland! Säg till om du behöver hjälp med översättningen. KNUS

2009-01-11 @ 05:38:38
URL: http://merisas.blogg.se/
Postat av: Malin

Såg på aftonbladet att du har en blogg. Kul med en kille som skriver om shopping/mode. Lycka till i VM!

2009-01-11 @ 11:37:49
URL: http://imalinolgassmak.devote.se/
Postat av: Helen

Håll i persedlarna i Kroatien! Jag var där i fjol och blev av med både pass och kjol! Jag ser med blandade känslor fram emot VM-turneringen därnere i tutandets trakter. Inte ens i TV slipper man detta otroligt irriterande tutande. Hur står ni ut? Jag menar, hur i h-e kan någon finna något kul i att tuta med en spraytuta matcherna igenom??? Spelarna borde vädja om ett förbud! - Nu e ja här i Norge och arbetar som sjuksköterska sedan två år. Jag hoppas handbollen slipper tutandet framöver annars skiter jag i att titta. Ha det!

2009-01-11 @ 15:41:45
Postat av: Josse "Waiting for the miracle"

Fint kort där i isbaren!! Lycka till ikväll och i Split m fl ställen i Kroatien! Jag var på Åhléns i förrgår här i Gävle och fick tag i en häftig tjejslips typ Skottefilt. Den är bra i kylan. - Sett en så´n eller?

2009-01-11 @ 18:58:10
Postat av: Anonym

Har du gått över till Danmark ännu?

2009-01-12 @ 18:56:56
Postat av: Anonym

men dags att uppdatera nu va?

2009-01-13 @ 20:55:50
Postat av: Anonym

Hyfsat fjollig blogg. Passar det verkligen en från arbetarstaden? Gör nu inte bort dig i VM...igen...

2009-01-14 @ 10:10:19
Postat av: Anonym

Vadå att han gör bort sig) håll käften han ät grym

2009-01-14 @ 14:29:54
Postat av: Richard

Kör så det ryker nu...såg på matcherna innan VM att du är grymt på G...satsa järnet o va inte blyg...då är du en världspelare...och det behöver laget även på V9...annars blir det för lättläst på niometer. Lycka till

2009-01-15 @ 15:55:32
Postat av: Anonym

Lycka till på matchen :D

2009-01-15 @ 16:48:41
Postat av: Julia

Inte illa du har spelat i VM. Riktigt kul att se dig igen!



Btw, frillan på den här bilden är schnygg! :)

2009-01-26 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0