Min börs


Ja efter att på två tragiska vis blivit av med två varianter av fina PS plånböcker på ett års tid har jag nu skiftat både brand och design. Detta något illa fotade Dior alternativ blev min till ett överkomligt pris tack vare rean på ABCD och den för tillfället starka danska kronan.
För invärtes bilder, umgås med ägaren under en shoppingtur eller ett restaurangbesök då han allt som oftast öppnar den på vid gavel. Du riskerar dock att han kan bli vrång om du inte är honom till lags. Då kan det hända att han skickar dig på en rejäl tur till sjukan med hjälp av den istället. 


Kommentarer
Postat av: Emelie

snygg plånbok :)

hur det gick i matchen mot norge idag? spelade du något?

2009-01-11 @ 01:05:48
Postat av: Totally random huh?

Hehe, börs...

Trodde inte nån under 60 använde det ordet.

Snyggt jobbat!

2009-01-19 @ 20:19:46
URL: http://totallyrandomhuh.blogspot.com
Postat av: Elin O

Jag skulle gärna ta en titt invärtes, och per automatik tycker jag att det låter som att jag måste gå på ett restaurang besök med dess ägare. Har du namn och nummer så att jag kan kontakta honom så fort som möjligt?

2009-01-22 @ 22:52:10
Postat av: Elin O

Jag skulle mer än gärna vilja ta en titt invärtes! Antar att detta betyder att jag måste gå på ett restaurangbesök med ägaren. Har du namn och telefonnummer så att jag kan kontakta honom?

2009-01-23 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0