trotjänarens historia

detta är min weekendbag från fifth aveny shoerepair som följer med på nästan alla mina resor. Som med nästan alla väskor har också denna en historia. Förutom alla resmål, flygturer och tågsäten den har fått uppleva har den också en historia om hur den blev inköpt;  
Den inhandlades inledningsvis av mig i Helsingborg en sommar. Sedan fick jag nys om att jag kunde få tag iden för halva priset i Malmö av en kvinnlig bekant.  
Jag brukar inte återlämna eller byta saker. Men i detta fallet var det en relativt bastant summa likvidt som det rörde sig om, plus att jag uppskattade samröret med min kvinnliga bakant.  
Detta fick mig att lämna tillbaka min väska och få det hela ordnat genom att överlämna pengar till min kvinnliga bekant som fixade väskan åt mig. Då hon inte visste 100% säkert att hon kunde få den för halva priset lämnade jag hela summan till henne för säkerhets skull. Jag kunde ju inte riskera att den tog slut innan jag fått lägga händerna på den.  
Nåväl. Hon fick väskan till halva priset men de återstående pengarna har jag inte sett mycket av hittills. De kommer när de kommer Nina. Take your time! Jag har sällan varit så glad eller haft så mycket nytta av en väska. jag hade gärna betalat det dubbla för den så tack Nina och tack mitt skarpsynta shoppingöga!

Kommentarer
Postat av: Kristine

Fin väska..

2009-01-06 @ 09:28:00
Postat av: Conny

Jag såg denna väska på rea på Jack & Jones häromdan. Riktigt snygg faktiskt. Lycka till ikväll!

2009-01-06 @ 14:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0