Varför rösten från golvet?

Jag är Jonas Larholm. Mitt yrke är att spela handboll. Det gör jag i Aalborg i Danmark till vardags. När tillfälle ges spelar jag också med det svenska landslaget. Den här bloggen kommer förmodligen att handla om lite av varje. Jag har också andra intressen som kommer att få utrymme. 

Det finns flera anledningar till att jag startar denna blogg. Grundtanken är att jag vill ge en bild inifrån handbollslaget. En röst från golvet. Som motpol till den svärm av förvirrade kvällstidningsskribenter  och andra iaktagare som ofta sprider ut en skev bild av våran verklighet till allmän beskådan. Inget ont om dessa. De gör säkert sitt bästa med de förutsättningar de har. Endel kan till och med vara riktigt underhållande. Sällan korrekt. Men underhållande. 

I övrigt kommer det att handla om lite av varje. Bilder, kläder, bilder på kläder, konst, musik, kvinnor, relationer, män, cyklar, frisyrer, resor och annat. 

enjoy!


Kommentarer
Postat av: julia

ÅH vad underbart. Larholm, vi älskar dig.

2009-01-20 @ 15:33:05
URL: http://amjuhero.blogg.se/
Postat av: Bonnie

tycker de var ett jätte bra initiativ,

så man får veta hur det egentligen är.

Som sagt, de skrivs en massa och man

kan aldrig riktigt veta vad som är sant.

Keep on the good work!

Och grattis till vinsterna !

2009-01-20 @ 18:03:03
URL: http://understandmythoughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0